Welcome

Welcome

Saturday, March 2, 2013

Time Kasih Ya Allah :)

Tika aku jatuh, kalian sudi hulurkan tangan untuk diri ini bangkit kembali..
Tika aku lemah tidak berdaya, kalianlah semangat untuk diri ini  kuat kembali..
Tika aku tersasar dari landasan, kalian sudi memimpin diri ini ke jalan yg sebenar..
Tika aku dihina, dicerca, kalian sentiasa ada di samping untuk menenagkan diri ini..
Tika aku buntu, kalian ada bersamaku mencari jalan keluar..
Tika aku dilanda masalah, kalian ada untuk mendengar setiap luahan yg terbit dr mulut ini..
Tika aku bersedih, kalian juga la yang membuat bibir ini mengukir senyum kembali..

Time kasih Ya Allah atas pemberian yg tidak ternilai dariMu kepadaku.... Kau telah berikan aku seorang ibu, bapa, akak, adik2 yang amat2 memahami aku... dan seorang teman yg tiada galang gantinya.. yang sentiasa ada tika aku memerlukan.. Segala jasa dan pengorbanan kalian tidak dapatku balas dengan wang ringgit. Ya Allah, kau panjangkanlah usia mereka, time lah segala amal mereka, Ya Allah, kau limpahkan lah rahmatMu kepada mereka dan bukakan segala segala pintu2 rezeki mereka.. Ya Allah, kau ampunilah segala dosa2 mereka dan kau terimalah segala amalan mereka.. Sesungguhnya engkau Maha Pengampun dan Maha Mengasihani..

 My Lovely Famili

Awak lah kawan, Awak lah teman 
     Thanks syg!


 My Sweet Sista & Me
                           


0 komen budak comel :):